ÖSYM tarafından, ortaöğretim ve lisans mezunları için yapılacak olan 26 Eylül 2010 KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) ile 26 Eylül 2010 TUS (Tıpta Uzmanlık Sınavı) ertelendi!
Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi, sınavın ertelenme gerekçesi olarak 'lisans mezunlarına yönelik olarka düzenlenen 11 Temmuz 2010 KPSS ile ilgili kopya ihtimali'ni gösterdi. 'KPSS'de kopya çekildi mi?' iddiaları ile ilgili kamuoyunda oluşan endişelerin giderilmesi gerektiğini düşündüklerinden, sınavı ertelemişler..
26 Eylül KPSS sınavı ve TUS artık yeni düzenlemeden sonra ne zaman yapılır bilinmez ama bu kpss kopya skandalı ülke gündemini haddinden fazla meşgul etti sanırım! Kpss iptal olacak mı diye bekleyen binlerce öğretmen adayı, atamaların ne zaman yapılacağını düşünüp duruyor...
Yazık yani onca insana... Emek yemek bu kadar kolay olmasa gerek. Kul hakkı denen şeyin ülkemize pek uğramadığını söylemek zor değil. Ama bunun üniversite çağındaki öğrencilerde dahi tecellisini görmek gerçekten üzücü...
Abdullah Pehlivan
Bu yazıya 1 yorum yapıldı.
Hey Sen! Hadi yorum yap...
Cevap yazdığın kullanıcı: Fatih Emre