Bazı sorunlardan dolayı, eklenen yazı/şiirler daha önce bir başka sitede yayınlanmışsa onaylanmayacaktır.
Yazarçizer İftar
İnternet, Kaynak » Twitter’da Çevirmen (Translator) Olma

Bu yazıda, ‘Twitter’da nasıl çevirmen olunur?’ sorusunun cevabını vereceğim… Bazı kullanıcıların profiline girdiğinizde

twitter translator

şeklinde bir resim görebilirsiniz. Benim gibi bazı arkadaşların:”Twitter’da o kadar çeviri yaptım ama neden ‘çevirmen’ ünvânı vermediler?” gibi soruları sorduğunu fark edince, ister istemez Twitter Translator ünvânı ile ilgili bir yazı yazma gereği duydum…

Twitter’da Türkçe’leştirme çalışmaları başladığında ilk duyuranlardan olmuştum…  Türk kullanıcıların yardımı ile bugün Twitter’ın tamamına yakınını Türkçe olarak kullanıyoruz. Bu durum, kimileri için avantaj olsa da, Twitter İngilizce’yken kullanan kişi sayısının az olmasını sevenler için de bir dezavantaj olarak düşünülebilir. Zira Türkçe dil seçeneği sonrasında çocukların da uğraş yeri haline gelen Twitter’ın eski seviyesi artık yok…

Gelelim bizim meselemize… Twitter’da ‘Çevirmen’ olabilmek için, sadece çeviri yapmış olmanız yeterli değil. Onaylanmış çeviriniz olup olmadığını görmek için ise; http://translate.twttr.com/user/yazarcizer linkindeki ‘yazarcizer’ yazan yere kendi kullanıcı adınızı yazmanız yeterli olacaktır. Karşınıza gelecek sayfada çeviri önerileriniz ve oyladığınız çevirilerle ilgili ayrıntılı bilgileri görebilirsiniz. Dilerseniz onaylanmasını umarak yeni çeviriler de yapabilirsiniz =)

Bu kategoride bulunan Twitter ile Facebook Hesapları Nasıl Bağlanır? başlıklı bir önceki makalemizde facebook twitter, facebook twitter bağla ve facebook twitter bağlantı hakkında bilgiler verilmektedir.

Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
Yazar Hakkında :
Öğretmenliğe namzet İngilizce Matematik bölümünden mezun yazar, 2009 yılından beri Yazarçizer.Net'te yazıyor. Aynı zamanda birçok web sitesi için yazarlık (editörlük) yapıyor.

Twitter’da Çevirmen (Translator) Olma” yazısına 33 yorum yapıldı

  1. Rasyonel isimli yazarın avatarı
    Rasyonel

    Twitter ücretsiz olarak herşeye çözüm üretmiş :) sonuçta adalar resmen adını kullanarak millete ücretsiz çeviri yaptırıyoru biz sitelerde gelin yapın desek bakan olmaz:)

  2. atakan isimli yazarın avatarı
    atakan

    Çok güzel anlatımlar var teşekkürler

  3. takı isimli yazarın avatarı
    takı

    çok teşekkürler yazılarınızı takip ediyoruz ve çok faydalı bilgiler ediniyoruz teşekkürler…

  4. dostoviski isimli yazarın avatarı
    dostoviski

    biraz daha ayrıntılı anltırmısnız acaba ben tam olarak anlamış değilim resimli falan anltabilirmisiniz ?

  5. misafir isimli yazarın avatarı
    misafir

    beyler benim translator level 12 oldu 60 çeviri 1601 kez oy kullandım 3 gün geçti maalesef herhangi bir ibre hesabıma gelmedi(not oy sayım ve çevirilerim hergün artmaktadır) http://translate.twttr.com/user/erkinkaratas

    1. bir başka misafir isimli yazarın avatarı
      bir başka misafir

      çevirmenlik onayı için biraz zaman gerekir. onaylanıyor ama eninde sonunda.

  6. misafir isimli yazarın avatarı
    misafir

    sadece çevirileri oylayabiliyorum çeviri olmuyo :( ve bende level gözükmüyor :( lütfen yardım edin

  7. xat60 isimli yazarın avatarı
    xat60

    benim twitter çevirmen olduğum dediğiniz şekilde gözüküyo ama rozet verilmedi yani hesabımın yanına sembol eklenmedi acaba neden ?

  8. berna isimli yazarın avatarı
    berna

    Rütbem 71 den 34-e düştü sonra da 34-den 27-ye düştü ve sonunda 20-ye indii ve en sonunda 70-çıktı böyle birşey olamaz ya çok şaşırdım! bu ne demek oluyor ?

  9. Kaan isimli yazarın avatarı
    Kaan

    Her şeyim yüksek ama çevirmen sembolü gelmiyor.

  10. Adem isimli yazarın avatarı
    Adem

    arkadaşlar çeviri yapmamız için nereyi kullanmamız lazım nereye çevirileri yazacagız

    1. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
      Abdullah Pehlivan

      Adem Bey yazıda yazdım bu sorunuzun cevabını. Siz yazıyı okuduğunuza emin misiniz :) Link verdim, linkteki yazarcizer bölümüne kendi adınızı yazın dedim :)

  11. Sema isimli yazarın avatarı
    Sema

    Ben ilk girerken yanlısıkla ingilice seçtim nasıl geri düzelticem

    1. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
      Abdullah Pehlivan

      Sağ üstteki ayarlar butonuna basın. Sonra açılan menüden en alttaki seçeneğin üstündekine basın. Muhtemelen settings yazıyordur. Oradan Language: English yazan yerde Türkçe’yi seçin.

      1. Sema isimli yazarın avatarı
        Sema

        Ya bide o hani çevirmen olmak için bi yer varya oy veriyosun falan o site anasayfasında az butonlar var dilimi ingilizce seçtiğim için olabilir mi acaba ? Bazı arkadaşlarım 800 oy verdiğnide level 3 ler ve çevirmen oldular ama ben 930 yaptım hala level 1 im oanasıl oluyor peki ? Hesaımda @bellafect. Yardımcı olursanız sevinirim…

        1. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
          Abdullah Pehlivan

          Dili Türkçe yapıp bir bakın sebep o mu değil mi diye bilmiyorum kesin bir şey söyleyemem :) Ayrıca ünvan almak için gerekli puan düzeyini bilmiyorum. Onaylanan çevirilerle alakalı diye biliyorum ünvanın alınmasının.

          1. Sema isimli yazarın avatarı
            Sema

            peki ama birindne gordum arkadaşa verilen oy 0 oy verdiği 50 ve level 3 rozet almış. Bi bn yapamadm ya .s.s.

          2. Sema isimli yazarın avatarı
            Sema

            Hatta bazılarının puanlarıda yüksek oldugu halde rozet alamamıs. Şu iş çok karısık ya .ss Sizin twitter var mı acaba?

  12. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
    Abdullah Pehlivan

    Valla ayrıntılı şekilde bilgim yok. Temel mantık onaylanan çeviri sayısının fazlalığı… Diğer teferruatları bilemiyorum :) Hesabaım @ohaisimkalmamis bu arada..

    1. Sema isimli yazarın avatarı
      Sema

      Peki tamam yinede teşekkürler takip ettim sizi kullanıcı adım bu arada @bellafect :D
      Birde translate anasayfamda Twitter.com 81% completed yazıyor hergün yüzdesi değişiyor bu nedemek oluyor peki?

      1. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
        Abdullah Pehlivan

        Ben de önceden translation yapıyordum. O zaman olsa bu soruya kesin cevap verirdim ama şu an tahmin ediyorum; Twitter’ın Türkçe olan kısmının yüzdesidir. Kalan %19′luk bölüm ya çevrilmemiş ya da çevirisi onaylanmamıştır herhalde :)

        1. Sema isimli yazarın avatarı
          Sema

          yani orası %100 olunca rozet alabilir miyim?

          1. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
            Abdullah Pehlivan

            Kısmetse alırsınız tabi :))

  13. Rumeysa isimli yazarın avatarı
    Rumeysa

    Onaylı çeviriler kimin tarafından onaylanması gerekiyor ? ve seviye 1 de üye ol yazıyor ne yapmam gerek ?

  14. Ayşenur isimli yazarın avatarı
    Ayşenur

    ben çeviri yapacağım dili yanlışlıkla türkçe değil ingilizce yaptım. nasıl ayarlayabilirim

  15. muhammed isimli yazarın avatarı
    muhammed

    ben bir suredır ceviri ve oylama yapıyorum 90cevirim var ama onaylanan yk oylamalarımdan onaylanan oldu cevırılerımden oy alanlar oluyo ve suan top% 68 de ama hala rozetim gelmedi neden acaba

  16. erkan isimli yazarın avatarı
    erkan

    rozetı almak için toplam kac tane çevirimiz oylanmış olmaası lazım?

  17. Ayberk isimli yazarın avatarı
    Ayberk

    Kardeşim benim çevirmen esabım ban yedi ne yapmalıyım modlarda cevap vermiyor

    1. Abdullah Pehlivan isimli yazarın avatarı
      Abdullah Pehlivan

      Site yönetimine mail atmaktan başka yapacak bir şey yok bildiğim kadarıyla. Maillere cevap verip hesapları açıyorlar zaten ilk birkaç seferde. Eğer hesabınız 2-3 defadan fazla kapandıysa, o zaman açmazlar muhtemelen.

  18. Emreğğğ isimli yazarın avatarı
    Emreğğğ

    Twitter’da çevirmen nasıl oluyo lan bi türlü çözemedim lan

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yazarcizer.Net bünyesindeki tüm makaleler
Creative Commons lisansı ile koruma altına alınmıştır.
Bu yüzden kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Eklenen makaleler yayından kaldırılamaz.
Yazılar Yazarcizer.Net'in değil, yazarların sorumluluğu altındadır. Sorgu Sayısı: 89 | Yüklenme Süresi: 1,151